Odaberite dodatni artikl s popisa tijekom procesa kupnje (u košarici) i ostvarite dodatni popust! Uz kupnju dva ili više artikala uključujemo i poklon.

    Košara je prazna.

Zatvori
[[@LocationDropDown]]
Mobilna

Česta pitanja

 

Što moram učiniti nakon uplate?

Postupci za prijem robe ili. Usluge su različite i uvijek su opisane u pojedinačnoj ponudi u Uvjeti korištenja kupona, u desnom okviru ispod glavne slike.

Ne morate ništa raditi s dobavljačem Qualitas i dobavljač će automatski poslati proizvod na adresu koju ste naveli prilikom kupnje ili obavijestit će vas da ga možete preuzeti na našoj adresi u Kranju, u slučaju da ste odabrali osobno preuzimanje.

Što učiniti ako se registriram na portalu i ne primim e-poštu s potvrdom?

Ako ne primite potvrdnu poruku u roku od nekoliko minuta (do 10 minuta), kontaktirajte nas na info@skuponi.sis adrese e-pošte s koje ste se registrirali na našem portalu i ukratko opišite problem.

Što učiniti ako se ne nađem na portalu i ne znam kako napraviti kupnju?

Možete pročitati korisnički priručnik na "Kako kupiti"ili nas nazovite radnim danom od 09:30 h ili 13:00 h na tel. broj 041 758 933.

Mogu li platiti više kupnji s UPN-om samo s jednom uplatom?

Možete. Samo unesite broj izvršenih kupnji u referenci.

Možemo li kao pravna osoba kupiti proizvode i usluge na Vašoj web stranici? Mogu li se registrirati kao pravna osoba?

Da, u procesu registracije možete odabrati registraciju pravne osobe. U procesu brze kupnje (bez registracije) popunite odgovarajuća polja za poslovni račun.
Ukoliko odaberete UPN za plaćanje, prijenos izvršite s transakcijskog računa Vaše tvrtke.

Gdje mogu promijeniti svoju zaporku?

Nakon što se prijavite na našem portalu, kliknite na gumb "Promijeni podatke" u svom profilu i izvršite promjene.

Kako mogu otkazati pretplatu na primanje poruka?

Nakon prijave (https://www.skuponi.si/prijava/) kliknite na gumb Promijeni podatkei uklonite kvačicu na opciji "Želim primati elektronske vijesti", Na kraju promjene spremite ga klikom na gumb "Save".

Možete se odjaviti i klikom na vezu STOP, koji se nalazi na kraju svake od naših e-poruka za oglašavanje.

Kako se obračunava poštarina pri kupnji više artikala?

Poštarina se zbraja na temelju ukupne težine odabranih artikala. Ako npr. kod prve kupnje naplaćuje se poštarina u iznosu od 3€, kod druge uzastopne kupnje npr. 1€ ili 0€ - kod svake sljedeće kupnje u obzir se uzima samo iznos poštarine za razliku dodatne težine.

Ako nisam zadovoljan proizvodom - mogu li ga vratiti?

Proizvod možete vratiti u roku od 15 dana od kupnje, s orig. pakiranje, bez znakova uporabe.

Zašto ne mogu staviti više proizvoda u košaricu?

Ponuđači artikala koje kupac stavlja u košaricu mogu biti različiti (npr. artikli i usluge u jednoj kupnji nisu mogući). Zato je onemogućeno. Kupac može kupiti više artikala u uzastopnim kupnjama. Ukoliko su od istog dobavljača, trošak poštarine se obračunava prema ukupnoj težini, a ne po pojedinačnoj kupnji.

Ne možete pronaći odgovor? Pitajte nas.

8
+
8
=

Tražite dar? Možda nešto za sebe? Ovdje možete pronaći praktički sve. Svakodnevno za vas pripremamo atraktivne i pristupačne ponude proizvoda i usluga široke potrošnje uz popuste do -95%. Birajte između preko 100.000 proizvoda i usluga po odličnim cijenama i dodatnim nevjerojatnim popustima.

letsencrypt.org Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo

Qualitas d.o.o.
Ljubljanska cesta 24b
4000 Kranj

Slovenija

Pomoć korisnicima: +386 41 758 933
e-mail: info@skuponi.si

Visa slovenija
Mastercard slovenija
Pratite nas na:

© Qualitas2012 - 2025, Sva prava pridržana.