SLO(ENGHRV) - Google translate
0
Skupaj: 0 EUR + poštnina
    Košara je prazna.
Na nakup
[[@LocationDropDown]]

Često postavljana pitanja

 

Mobilna

Što moram učiniti kada kupim i platim kupon?

Postupci za prijem robe ili. Usluge su različite i uvijek su opisane u pojedinačnoj ponudi u Uvjeti korištenja kupona, u desnom okviru ispod glavne slike.

Pri ponudniku kuponov Qualitas ni potrebno storiti ničesar in vam bo ponudnik avtomatično poslal izdelek na naslov, ki ste ga navedli pri nakupu oz. vas bo obvestil, da ga lahko pridete isket, v primeru, da ste izbrali osebni prevzem.

Pri ostalih ponudnikih kupon unovčite tako, da KODO KUPONA, ki jo po prijavi na spletni strani dobite na povezavi Moji kuponii ADRESA DOSTAVE (ime, prezime, ulica i kućni broj, poštanski broj i mjesto), zajedno s napomenom "ZA KOLEKCIJE.SI", poslati na adresu e-pošte davatelja usluge, ili u slučaju osobnog prihvaćanja proizvoda, prije izvršenja usluge isporučeni kupon predajte davatelju s kodom.

V določenih primerih je treba obvezno izpolnit spletni obrazec za naročilo, kar je v takem primeru navedeno v pogojih uporabe kupona.

Što učiniti ako se registriram na portalu i ne primim e-poštu s potvrdom?

Ako ne primite potvrdnu poruku u roku od nekoliko minuta (do 10 minuta), kontaktirajte nas na info@skuponi.sis adrese e-pošte s koje ste se registrirali na našem portalu i ukratko opišite problem.

Što učiniti ako se ne nađem na portalu i ne znam kako napraviti kupnju?

Možete pročitati korisnički priručnik na "Kako kupiti"ili nas nazovite na posao između 9 i 12:30 ili 13:30 i 16:00 na tel. broj 04 2367 550.

Mogu li platiti više kupnji s UPN-om samo s jednom uplatom?

Možete. Samo unesite broj izvršenih kupnji u referenci.

Koji je kôd kupona, je li to ID kupona?

Da, kod kupona je ID kupona koji se nalazi u vašem aktivnom kuponu pod naslovom "Moji kuponi" na našoj web stranici. portal.

Možemo li kao pravna osoba kupiti proizvode i usluge na Vašoj web stranici? Mogu li se registrirati kao pravna osoba?

Da, možete odabrati registriranje pravne osobe u postupku registracije.
Za plačilo izberite UPN in denar nakažite iz vašega transakcijskega računa podjetja. Ob naročanju dostave izdelka oz. izvedbi storitve opozorite ponudnika, ki vam bo izdal ustrezen račun.

Između kupona imam rezerviran kupon, koji bih htio izbrisati jer je transakcija tijekom plaćanja bila neuspješna. Možete li ga izbrisati ili je mogu izbrisati?

U tom slučaju kupon ostaje rezerviran i status se ne mijenja. Korisnik ne mora ništa učiniti. Kupon će automatski biti izbrisan u roku od dva tjedna nakon isteka ponude.

Kako mogu ispisati kupon?

Nakon prijave (https://www.skuponi.si/prijava/) idite na odjeljak "Moji kuponi". Na aktivnoj (plaćenoj i neiskorištenoj) ikoni kupona nalazi se ikona - grafički simbol - pisač (između ikona za QR kod i Podarima). Nakon što kliknete na ovu ikonu, sadržaj će se otvoriti u novom prozoru. Desnim klikom bilo gdje u novom prozoru otvorit će se izbornik za odabir u kojem ćete odabrati opciju Ispis. Ispišite i pratite dijalog do kraja.

Gdje mogu promijeniti svoju zaporku?

Nakon što se prijavite na našem portalu, kliknite na gumb "Promijeni podatke" u svom profilu i izvršite promjene.

Kako mogu otkazati pretplatu na primanje poruka?

Nakon prijave (https://www.skuponi.si/prijava/) kliknite na gumb Promijeni podatkei uklonite kvačicu na opciji "Želim primati elektronske vijesti", Na kraju promjene spremite ga klikom na gumb "Save".

Možete se odjaviti i klikom na vezu STOP, koji se nalazi na kraju svake od naših e-poruka za oglašavanje.

Kako se poštarina naplaćuje prilikom kupnje više stavki od jednog davatelja usluge?

Poštarina Qualitas dodaje se prema ukupnoj težini odabranih stavki. Ako, na primjer, za prvu kupnju poštarine od 4 €, druga uzastopna kupovina naplaćuje se, na primjer, 1 € ili 0 € - samo se iznos poštarine uzima u obzir za razliku u dodatnoj težini za svaku sljedeću kupnju.

Če z izdelkom nisem zadovoljen - ga lahko vrnem?

Izdelek lahko vrnete v roku 15 dni od nakupa, z orig. embalažo, brez znakov uporabe.

Zakaj ne morem dati več izdelkov v košarico?

Ponudniki artiklov, ki jih da kupec v košarico so lahko različni. Zato je to onemogočeno. Kupec lahko kupi več artiklov v zaporednih nakupih. Če so od istega ponudnika, se strošek poštnine obračuna po skupni teži in ne na posamezni nakup.

Hello, can toys be shipped out if buy some now? coronavirus (COVID-19) Looking for 80 toys.

In times of COVID-19 quarantine we are operational and items are distributed as usual.

Ne možete pronaći odgovor? Pitajte nas.

4
+
3
=

Svakodnevno pripremamo atraktivne i povoljne proizvode i usluge uz popuste do 90%. Priuštite si putovanje,        wellness, spa i fitness, gastronomija, kulturna i sportska događanja, kazališne predstave, koncerti, tečajevi jezika i        obrazovanje po grupnim cijenama, s količinskim popustima.

Positive SSL Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo

Qualitas d.o.o.
Ljubljanska cesta 24b
4000 Kranj

Korisnička podrška: 04 2367 550
između 8 i 16 sati

e-mail: info@skuponi.si

Plačilo

SKUPONI mobilna aplikacija

Pratite nas na:

© Qualitas 2020, Vse pravice pridržane.