Postupci za prijem robe ili. Usluge su različite i uvijek su opisane u pojedinačnoj ponudi u
Uvjeti korištenja kupona, u desnom okviru ispod glavne slike.
Nije potrebno ništa raditi s davateljem kupona Qualitas i davatelj će automatski poslati proizvod na adresu koju ste naveli prilikom kupnje ili. obavijestit će vas da ga možete potražiti ako ste odabrali osobno preuzimanje.
Za ostale pružatelje iskoristite kupon unosom KODA KUPONA koji možete dobiti na poveznici nakon registracije na web mjestu.
Moji kuponii ADRESA DOSTAVE (ime, prezime, ulica i kućni broj, poštanski broj i mjesto), zajedno s napomenom "ZA KOLEKCIJE.SI", poslati na adresu e-pošte davatelja usluge, ili u slučaju osobnog prihvaćanja proizvoda, prije izvršenja usluge isporučeni kupon predajte davatelju s kodom.
U određenim slučajevima obvezno je ispuniti internetski obrazac za narudžbu, koji je u takvom slučaju naveden u uvjetima korištenja kupona.
Ako ne primite potvrdnu poruku u roku od nekoliko minuta (do 10 minuta), kontaktirajte nas na
info@skuponi.sis adrese e-pošte s koje ste se registrirali na našem portalu i ukratko opišite problem.
Možete pročitati korisnički priručnik na
"Kako kupiti"ili nas nazovite na posao između 9 i 12:30 ili 13:30 i 16:00 na tel. broj 04 2367 550.
Možete. Samo unesite broj izvršenih kupnji u referenci.
Da, kod kupona je ID kupona koji se nalazi u vašem aktivnom kuponu pod naslovom "Moji kuponi" na našoj web stranici. portal.
Da, možete odabrati registriranje pravne osobe u postupku registracije.
Da biste platili, odaberite UPN i prenesite novac sa transakcijskog računa svoje tvrtke. Pri naručivanju dostave proizvoda odn. obavijestite davatelja usluga koji će vam izdati odgovarajući račun tijekom usluge.
U tom slučaju kupon ostaje rezerviran i status se ne mijenja.
Korisnik ne mora ništa učiniti. Kupon će automatski biti izbrisan u roku od dva tjedna nakon isteka ponude.
Nakon prijave (https://www.skuponi.si/prijava/) idite na odjeljak "Moji kuponi". Na aktivnoj (plaćenoj i neiskorištenoj) ikoni kupona nalazi se ikona - grafički simbol - pisač (između ikona za QR kod i Podarima). Nakon što kliknete na ovu ikonu, sadržaj će se otvoriti u novom prozoru. Desnim klikom bilo gdje u novom prozoru otvorit će se izbornik za odabir u kojem ćete odabrati opciju Ispis. Ispišite i pratite dijalog do kraja.
Nakon što se prijavite na našem portalu, kliknite na gumb "Promijeni podatke" u svom profilu i izvršite promjene.
Nakon prijave (https://www.skuponi.si/prijava/) kliknite na gumb Promijeni podatkei uklonite kvačicu na opciji "Želim primati elektronske vijesti", Na kraju promjene spremite ga klikom na gumb "Save".
Možete se odjaviti i klikom na vezu STOP, koji se nalazi na kraju svake od naših e-poruka za oglašavanje.
Poštarina Qualitas dodaje se prema ukupnoj težini odabranih stavki. Ako, na primjer, za prvu kupnju poštarine od 4 €, druga uzastopna kupovina naplaćuje se, na primjer, 1 € ili 0 € - samo se iznos poštarine uzima u obzir za razliku u dodatnoj težini za svaku sljedeću kupnju.
Proizvod možete vratiti u roku od 15 dana od kupnje, s orig. pakiranje, bez znakova uporabe.
Pružatelji predmeta koje kupac stavlja u košaricu mogu biti različiti. Stoga je ovo onemogućeno. Kupac može kupiti nekoliko predmeta uzastopnim kupnjama. Ako su od istog davatelja, trošak poštarine izračunava se prema ukupnoj težini, a ne prema pojedinačnoj kupnji.
U vrijeme karantene COVID-19 radimo i predmeti se distribuiraju kao i obično.