Često postavljana pitanja

 

Mobilna

Što moram učiniti kad kupim i plati kupon?

Postupci stjecanja usluge su različite i uvijek su opisane u pojedinačnoj ponudi Uvjeti korištenja kupona, u desnom okviru ispod glavne slike.

Dobavljač voucher Qualitas ne mora ništa učiniti, a dobavljač će vam automatski poslati proizvod na adresu koju ste naveli prilikom kupnje ili prodaje. će vas obavijestiti da možete dobiti pretragu ako ste odabrali osobno podizanje.

U slučaju drugih pružatelja usluga, kupujte kupon tako da KODO KUPONA, koji ste dobili na vezi nakon prijave na web stranicu Moje KUPONIi vašu adresu ADRESA (ime, prezime, ulica i kućni broj, poštanski broj i mjesto), zajedno s bilješkom "FOR COLLECTIONS.SI", pošaljite e-mail adresu davatelja ili u slučaju osobnog prihvaćanja proizvoda, Prije izvršavanja usluge, predajte otisnuti kupon s kodom davatelju usluga.

U određenim slučajevima mora se izvršiti online obrazac za narudžbu, što je u ovom slučaju naznačeno u uvjetima korištenja vouchera.

Što trebam učiniti ako se registriram na portal i ne primam potvrdu e-pošte?

Ako ne primite e-poštu za potvrdu u roku od nekoliko minuta (do 10 minuta), kontaktirajte nas na adresi info@skuponi.sis adrese e-pošte s kojeg ste se prijavili na našem portalu i ukratko opisali problem.

Što da učinim ako se ne nalazim na portalu i ne znam kako kupiti?

Korisnički vodič možete pročitati "Kako kupiti"ili nas nazovite na poslu od 9 do 12:30 ili 13:30 i 16:00 na tel. broj 04 2367 550.

Mogu li platiti više kupnji od UPN-a samo s jednom uplatom?

Možeš. Samo u upisu unesite sve brojeve dovršenih kupnji.

Koji je kôd kupona, ovo je ID kupona?

Da, kôd kupona je ID kupona koji se nalazi u vašem aktivnom kuponu pod rubrikom "Moji oglasi" na našoj web stranici. portal.

Možemo li, kao pravna osoba, kupiti proizvode i usluge na vašoj web stranici? Mogu li se registrirati kao pravna osoba?

Da, možete registrirati pravnu osobu u procesu registracije.
Da biste izvršili uplatu, odaberite UPN i prenesite novac s transakcijskog računa tvrtke. Prilikom naručivanja isporuke proizvoda ili Provjerite je li usluga izvršila davatelj usluga koji će vam izdati odgovarajući račun.

Imam rezervirani kupon među svojim kuponima, koje bih želio izbrisati jer je transakcija tijekom plaćanja bila neuspješna. Možete li ga izbrisati ili ga mogu izbrisati?

U tom slučaju, kupon ostaje rezerviran i ne mijenja svoj status. Korisnik ne mora ništa učiniti. Kupon se automatski briše u roku od dva tjedna nakon isteka ponude.

Kako mogu ispisati svoj kupon?

Nakon prijave (https://www.skuponi.si/prijava/) idite na odjeljak "Moji kuponi". Na aktivnoj (plaćenoj i neiskorištenoj) ikoni kupona nalazi se ikona - grafički simbol - pisač (između ikona za QR kod i Podarima). Nakon što kliknete na ovu ikonu, sadržaj će se otvoriti u novom prozoru. Desnim klikom bilo gdje u novom prozoru otvorit će se izbornik za odabir u kojem ćete odabrati opciju Ispis. Ispišite i pratite dijalog do kraja.

Gdje mogu promijeniti lozinku?

Nakon prijave na naš portal, kliknite gumb "Promijeni podatke" na svom profilu i napravite izmjenu.

Kako mogu otkazati pretplatu na primanje poruka?

Nakon prijave (https://www.skuponi.si/prijava/) kliknite na gumb Promijenite podatkei uklonite oznaku na opciji "Želim primati elektronske vijesti", Na kraju promjene, spremite ga klikom na gumb "Save".

Također možete otkazati pretplatu klikom na vezu STOP, koji se nalazi na kraju svake naše e-poruke za oglašavanje.

Kako se naplaćuje poštarina pri kupnji više stavki od jednog pružatelja usluga?

Dodana je i poštarina prema ukupnoj težini odabranih artikala. Ako, na primjer, za prvu kupovinu poštarine u iznosu od 4 €, druga uzastopna kupnja naplaćuje, na primjer, 1 € ili 0 € - za svaku daljnju kupnju uzima se u obzir samo iznos poštarine za razliku u dodatnoj težini.

Ne možete pronaći odgovor? Pitajte nas.

2
+
1
=

Svaki dan pripremamo atraktivne i pristupačne proizvode i usluge s popustima do 90%. Priuštite si putovanje,        wellness, spa i fitness, gastronomija, kulturni i sportski događaji, kazališne predstave, koncerti, tečajevi jezika i        obrazovanje po grupnim cijenama uz kvantitativne popuste.

Positive SSL Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo

Qualitas d.o.o.
Ljubljanska cesta 24b
4000 Kranj

Podrška korisnicima: 04 2367 550
između 8 i 16 sati

e-mail: info@skuponi.si

Plačilo

SKUPONI mobilna aplikacija

Pratite nas na:

© Qualitas 2019, Sva prava pridržana.