SLO(ENGHRV) - Google prevoditelj
0
Ukupno: 0 EUR + poštarina
    Košara je prazna.
Za kupnju
[[@LocationDropDown]]

Često postavljana pitanja

 

Mobilna

Što moram učiniti kada kupim i platim kupon?

Postupci za prijem robe ili. Usluge su različite i uvijek su opisane u pojedinačnoj ponudi u Uvjeti korištenja kupona, u desnom okviru ispod glavne slike.

Nije potrebno ništa raditi s davateljem kupona Qualitas i davatelj će automatski poslati proizvod na adresu koju ste naveli prilikom kupnje ili. obavijestit će vas da ga možete potražiti ako ste odabrali osobno preuzimanje.

Za ostale pružatelje iskoristite kupon unosom KODA KUPONA koji možete dobiti na poveznici nakon registracije na web mjestu. Moji kuponii ADRESA DOSTAVE (ime, prezime, ulica i kućni broj, poštanski broj i mjesto), zajedno s napomenom "ZA KOLEKCIJE.SI", poslati na adresu e-pošte davatelja usluge, ili u slučaju osobnog prihvaćanja proizvoda, prije izvršenja usluge isporučeni kupon predajte davatelju s kodom.

U određenim slučajevima obvezno je ispuniti internetski obrazac za narudžbu, koji je u takvom slučaju naveden u uvjetima korištenja kupona.

Što učiniti ako se registriram na portalu i ne primim e-poštu s potvrdom?

Ako ne primite potvrdnu poruku u roku od nekoliko minuta (do 10 minuta), kontaktirajte nas na info@skuponi.sis adrese e-pošte s koje ste se registrirali na našem portalu i ukratko opišite problem.

Što učiniti ako se ne nađem na portalu i ne znam kako napraviti kupnju?

Možete pročitati korisnički priručnik na "Kako kupiti"ili nas nazovite na posao između 9 i 12:30 ili 13:30 i 16:00 na tel. broj 04 2367 550.

Mogu li platiti više kupnji s UPN-om samo s jednom uplatom?

Možete. Samo unesite broj izvršenih kupnji u referenci.

Koji je kôd kupona, je li to ID kupona?

Da, kod kupona je ID kupona koji se nalazi u vašem aktivnom kuponu pod naslovom "Moji kuponi" na našoj web stranici. portal.

Možemo li kao pravna osoba kupiti proizvode i usluge na Vašoj web stranici? Mogu li se registrirati kao pravna osoba?

Da, možete odabrati registriranje pravne osobe u postupku registracije.
Da biste platili, odaberite UPN i prenesite novac sa transakcijskog računa svoje tvrtke. Pri naručivanju dostave proizvoda odn. obavijestite davatelja usluga koji će vam izdati odgovarajući račun tijekom usluge.

Između kupona imam rezerviran kupon, koji bih htio izbrisati jer je transakcija tijekom plaćanja bila neuspješna. Možete li ga izbrisati ili je mogu izbrisati?

U tom slučaju kupon ostaje rezerviran i status se ne mijenja. Korisnik ne mora ništa učiniti. Kupon će automatski biti izbrisan u roku od dva tjedna nakon isteka ponude.

Kako mogu ispisati kupon?

Nakon prijave (https://www.skuponi.si/prijava/) idite na odjeljak "Moji kuponi". Na aktivnoj (plaćenoj i neiskorištenoj) ikoni kupona nalazi se ikona - grafički simbol - pisač (između ikona za QR kod i Podarima). Nakon što kliknete na ovu ikonu, sadržaj će se otvoriti u novom prozoru. Desnim klikom bilo gdje u novom prozoru otvorit će se izbornik za odabir u kojem ćete odabrati opciju Ispis. Ispišite i pratite dijalog do kraja.

Gdje mogu promijeniti svoju zaporku?

Nakon što se prijavite na našem portalu, kliknite na gumb "Promijeni podatke" u svom profilu i izvršite promjene.

Kako mogu otkazati pretplatu na primanje poruka?

Nakon prijave (https://www.skuponi.si/prijava/) kliknite na gumb Promijeni podatkei uklonite kvačicu na opciji "Želim primati elektronske vijesti", Na kraju promjene spremite ga klikom na gumb "Save".

Možete se odjaviti i klikom na vezu STOP, koji se nalazi na kraju svake od naših e-poruka za oglašavanje.

Kako se poštarina naplaćuje prilikom kupnje više stavki od jednog davatelja usluge?

Poštarina Qualitas dodaje se prema ukupnoj težini odabranih stavki. Ako, na primjer, za prvu kupnju poštarine od 4 €, druga uzastopna kupovina naplaćuje se, na primjer, 1 € ili 0 € - samo se iznos poštarine uzima u obzir za razliku u dodatnoj težini za svaku sljedeću kupnju.

Ako nisam zadovoljan proizvodom - mogu li ga vratiti?

Proizvod možete vratiti u roku od 15 dana od kupnje, s orig. pakiranje, bez znakova uporabe.

Zašto ne mogu staviti više proizvoda u košaricu?

Pružatelji predmeta koje kupac stavlja u košaricu mogu biti različiti. Stoga je ovo onemogućeno. Kupac može kupiti nekoliko predmeta uzastopnim kupnjama. Ako su od istog davatelja, trošak poštarine izračunava se prema ukupnoj težini, a ne prema pojedinačnoj kupnji.

Pozdrav, mogu li se igračke otpremiti ako ih sada kupite? koronavirus (COVID-19) Tražim 80 igračaka.

U vrijeme karantene COVID-19 radimo i predmeti se distribuiraju kao i obično.

Ne možete pronaći odgovor? Pitajte nas.

7
+
6
=

Svakodnevno pripremamo atraktivne i povoljne proizvode i usluge uz popuste do 90%. Priuštite si putovanje,        wellness, spa i fitness, gastronomija, kulturna i sportska događanja, kazališne predstave, koncerti, tečajevi jezika i        obrazovanje po grupnim cijenama, s količinskim popustima.

Positive SSL Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo

Qualitas d.o.o.
Ljubljanska cesta 24b
4000 Kranj

Korisnička podrška: 04 2367 550
između 8 i 16 sati

e-mail: info@skuponi.si

Plačilo

SKUPONI mobilna aplikacija

Pratite nas na:

© Qualitas 2020, Sva prava pridržana.