Mobilna

Uvjeti prodaje web portala skuponi.si

 

 

U slučaju da ste primili robu ili Usluga je nezadovoljna, slobodno nas kontaktirajte info@qualitas.siili nas nazovite na broj telefona 04 23-67-550 (pon-pet između 8-12 i 14 -16 sati).

 

 

Qualitas d.o.o., Ljubljanska c. 24b, 4000 Kranj, PDV obveznik, Ident. Ne. za PDV: SI65582934, br. unos u SRG 10239300 (u daljnjem tekstu "Izvođač") organizira, olakšava i izvršava distribuciju promotivne prodaje roba i usluga u ime i na trošak pružatelja usluga putem web-portala SKUPONI, na način da se s pružateljima usluga dogovara na određeno vrijeme promotivni popust na njihove proizvode ili usluge. Pritom se s dobavljačima može dogovoriti da se uvjeti prodaje primjenjuju samo u slučaju da izvođač uspije u određenom vremenskom razdoblju osigurati unaprijed dogovoreni minimalni iznos izvršenih kupnji određenog proizvoda ili usluge.

 

Ponuditelj se obvezuje osigurati ugovorenu promotivnu robu ili uslugu na najkvalitetniji način, uzimajući u obzir standarde kvalitete, na isti ili bolji način kao iu redovnom poslovanju s kupcima.

 

Ponuditelj će biti odgovoran za stvarne nedostatke u robi koja se pojavi u roku od dvije godine od primitka robe u skladu s ZVPot-om (članak 7. točka 25.b ZVPot-a).

 

Izvođač nije vlasnik, niti posjeduje proizvode ili usluge koje promovira putem svog web portala, te stoga nije i ne može biti odgovoran za bilo kakve pogreške, nedostatke ili bilo koje druge probleme koji se mogu pojaviti u isporuci, upotrebi ili ponudi proizvode ili usluge. Za sve gore navedeno, jedini dobavljač je isključivo odgovoran.

 

Kupnjom - rezervacijom ponude kupac se obvezuje platiti iznos prema odabranom načinu plaćanja - s CREDIT, Moneta, kredit / platnom karticom, PayPalom ili u roku od 24 sata putem bankovnog prijenosa putem obrasca UPN.

 

U slučaju da se prodaja pod uvjetima akcije odnosi na minimalnu prodanu količinu, ponuda je uspješna ako je, nakon isteka roka, za ponudu određena minimalna količina kupnje za određeni proizvod ili uslugu (rezervirani minimalni broj kupona). U slučaju da ponuda ne uspije, kartica se ne naplaćuje od kupca. uplaćeni iznos se vraća njemu / njoj. utvrđeno je izvorno stanje KREDIT-a.

 

Za kupnju bilo kojeg proizvoda ili usluge koju nudimo, kupac se prvo mora registrirati na portalu SKUPONI - otvoriti korisnički račun. Otvaranje korisničkog računa nužno je kako bi se osigurao jednostavan pristup i ispis narudžbi kupaca, računa, prošlih kupnji i uređivanja podataka.

 

COUPONS

Nakon uspješnog završetka promotivne prodaje kupac je za svaki na portalu SKUPONI kupio proizvod ili usluga, dobiva certifikat u obliku promotivnog kupona (u daljnjem tekstu kupon), koji se izdaje u ime kupca, na ime koje je odredio kupac i koje je kupcu dostupno ispod navedene vrijednosti iu skladu s uvjetima izvođača i ponuditelja koji sudjeluju u promotivnoj kampanji. 

 

Sve kupnje koje je izvršio kupac na portalu SKUPONI čuvaju se na portalu pod "Moj KUPONI", koji je kupcu dostupan nakon registracije na portalu.

 

Kuponi moraju sadržavati ime kupca ili ime koje odredi kupac, oznaka ili broj certifikata (ID kupona), vrstu i model proizvoda ili usluge, razdoblje unutar kojeg kupac može podnijeti zahtjev za isporuku nakon uspješnog završetka promotivne prodaje. korištenje proizvoda ili usluge, mjesto i način na koji kupac može postaviti zahtjev za isporuku, korištenje proizvoda ili usluge i druge informacije, ako je potrebno.

 

Vlasnik i izdavatelj vaučera je davatelj koji je u potpunosti odgovoran za sve ozljede, bolesti, štete, potraživanja, obveze i troškove korisnika ili korisnika. kupac.

 

Davatelj ili davatelj usluga ni na koji način nije odgovoran za izgubljene, ukradene ili na drugi način zbrinute kupone.

 

Svaki pokušaj upotrebe kupona koji nije u skladu s ovim uvjetima i odredbama rezultirat će nevažećim kuponom.

 

Vaučer vrijedi do datuma navedenog na voucheru i ne može se obnoviti.

 

JAMSTVO

Dobavljač daje opće jamstvo ponuđača. Druge tzv. Dobrovoljne garancije se ne nude niti jamče.

 

Pravo na povrat od kupnje, jamstvo, stvarne pogreške i nepravilno pružene usluge preciznije je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača (neslužbeni pročišćeni tekst).

 

Rok za rješavanje prigovora je 45 dana nakon primitka potpune prijave. Ako se žalba ne riješi u tom roku, kupac će dobiti povrat od 100%.

  

PRESTANAK OD UGOVORA U ODNOSU NA DALJINSKU

Kupac ima pravo odustati od ugovora na daljinu u roku od 14 dana od izvršene kupnje (otkazati kupnju vaučera), u slučaju da kupon nije korišten kod davatelja usluga, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača 43c.

 

Kupac ima pravo u roku od 14 dana od primitka proizvoda pokrenuti postupak za vraćanje kupljenog proizvoda, bez navođenja razloga u skladu s člankom 43.č i 43.d ZVPot-a. Učinite to tako da ga pošaljete na vlastiti trošak na adresu davatelja usluge. Kupac mora pismeno obavijestiti o planiranom povratu proizvoda (povlačenje iz ugovora): izvođač na kontaktnu e-poštu info@skuponi.sii davatelja na adresu e-pošte davatelja usluga, što je naznačeno u ponudi. Pismo mora ispuniti kupac obrazac za povlačenje.

 

Povrat pošiljke vraćene robe na adresu posla ponuditelja mora se dostaviti u roku od 14 dana od poruke o namjeravanom povratku. U slučaju povlačenja, ponuditelj će, što je prije moguće ili u roku od 14 dana od primitka vraćene robe, vratiti sve primljene uplate za vraćenu robu - istim platnim instrumentom.

 

Proizvodi koji su predmet povrata moraju biti neiskorišteni, neoštećeni iu originalnoj, neoštećenoj ambalaži s priloženom dokumentacijom. Ako se roba ne vrati u istom (izvornom) stanju kao što je bila prodana kupcu u vrijeme prodaje, zadržavamo pravo na naknadu ili na ponovljenu, a zatim neopozivu isporuku takve robe kupcu na njegov trošak. Ponuditelj nije obvezan prihvatiti pošiljke s otkupom ili pošiljkama koje ne odgovaraju Općim uvjetima poslovanja Operatora. Svi paketi koji će biti isporučeni na adresu davatelja uz plaćanje prilikom isporuke ili "poštarina koju je primalac platio" bit će odbačena i vraćena pošiljatelju o njegovom trošku. 

 

Proizvodi kupljeni u modusu "Nakon isporuke" i poslani kupcu s otkupom neće biti prihvaćeni ili odbijeni od kupca i vraćeni prodavatelju, bit će naplaćeni od kupca po stopi dvostruke cijene poštarine po cjeniku, u obliku računa s rokom plaćanja od 3 dana ,

 

administrativne pogreške

Proizvod ima materijalnu pogrešku u skladu s člankom 37. ZVPot-a ako: nema značajke potrebne za normalnu uporabu, nema karakteristike potrebne za određenu uporabu za koju je kupac kupio, što je bilo poznato ili je trebalo znati prodavatelju, nema značajke ili značajke koje su izričito ili tiho dogovorene ili propisane, ili ako je dobavljač isporučio stavku koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo za obavijest.

 

Stvarna pogreška proizvoda provjerava se usporedbom proizvoda s drugim, besprijekornim proizvodom istog tipa i oznakama proizvođača i trgovca o predmetu.

 

Kupac može provesti stvarnu pogrešku odabirom ispravljanja pogreške, zamjenom neispravne robe istom besprijekornom robom, djelomičnom otplatom uplaćenog iznosa u srazmjeri s nedostatkom robe ili isplatom ukupnog plaćenog iznosa.

 

Kupac mora obavijestiti ponuđača navedenog u ponudi da želi zatražiti pravu pogrešku na e-mail adresu ponuditelja. Mora napisati što je prava pogreška u članku, priložiti kopiju računa i priložiti osobne podatke (ime, prezime, adresa ...).

 

Kupac mora obavijestiti ponuditelja o svakoj materijalnoj pogrešci, zajedno s točnim opisom, u zakonskom roku i istovremeno dopustiti da se članak pregleda. S točke činjenične pogreške, potrošač može oglašavati pogrešku s pružateljem usluga u roku od 2 mjeseca od otkrivanja materijalne pogreške ili u roku od dvije godine od preuzimanja robe od strane kupca.  

 

POVRAT KUPNJE

U slučaju neuspjeha ponude (u propisanom roku, minimalna količina kupnje za određeni proizvod ili uslugu nije izvršena), kupci koji su izvršili plaćanje karticom ne naplaćuju iznos na kartici, kupcima koji su već platili troškove izvođača, u roku od 14 dana od primitka svih potrebnih informacija za povrat (davateljima usluga e-pošte) info@qualitas.si), povrat se vraća na odabrani račun, a kupci koji su platili s KREDIT-om ponovno će se uspostaviti izvorni KREDITA. Kod povrata kupovne cijene kupac ne snosi nikakve troškove, jer kupac prima puni uplaćeni iznos.

 

Kupac ima pravo na povrat kupoprodajne cijene ako ponuditelj nije dostavio robu ili nije mogao pružiti uslugu u tom roku. U tom slučaju Ponuditelj vraća kupcu u roku od 14 dana od primitka svih potrebnih podataka za povrat kupoprodajne cijene (na e-mail adresu koja je objavljena u ponudi). Prilikom povrata kupoprodajne cijene, kupac neće snositi nikakve troškove, budući da mu je vraćen cjelokupni plaćeni iznos.

 

Kupac ima pravo na povrat kupovne cijene ili dio kupovne cijene u slučaju pozitivnog rješenja potraživanja. Kod povrata kupnje kupac ne snosi nikakve troškove, a iznos ovisi o pojedinačnom slučaju i ne može prelaziti vrijednost kupnje. U tom slučaju, Ponuditelj vraća kupca u roku od 14 dana od dana rješavanja žalbe ili, 14 dana od primitka svih potrebnih podataka za povrat kupoprodajne cijene (davateljima usluga e-pošte koji su objavljeni u ponudi).

 

Povrati se ne mogu ostvariti za kupone za koje je istekao rok trajanja, bez obzira na razlog. Rok valjanosti se navodi kada je ponuda objavljena na web stranici pod "bilješkama" i na svakom kuponu.

 

IZVRŠNA RJEŠAVANJE SPOROVA POTROŠAČA

U skladu s pravnim standardima Qualitas d.o.o. ne priznaje nijednog izvođača izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.

 

Qualitas d.o.o, koji se bavi online prodajom internetske usluge u RS-u, ovdje objavljuje elektroničku vezu na on-line platformu za potrošačke sporove (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima na poveznici: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju sporova za potrošačke sporove i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22 / EZ.

 

 

Kranj, 6. prosinca 2018. godine

 

Svakodnevno pripremamo atraktivne i povoljne proizvode i usluge uz popuste do 90%. Priuštite si putovanje,        wellness, spa i fitness, gastronomija, kulturna i sportska događanja, kazališne predstave, koncerti, tečajevi jezika i        obrazovanje po grupnim cijenama, s količinskim popustima.

Positive SSL Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo Plačilo

Qualitas d.o.o.
Ljubljanska cesta 24b
4000 Kranj

Korisnička podrška: 04 2367 550
između 8 i 16 sati

e-mail: info@skuponi.si

Plačilo

SKUPONI mobilna aplikacija

Pratite nas na:

© Qualitas 2019, Sva prava pridržana.